Az állami bormarketing tevékenység keretében a közösségi bormarketinghez az állami bormarketing program kidolgozása, az állami bormarketing eszközeinek alkalmazásával a magyar borok kül- és belpiaci értékesítésének támogatása, a termelők, kiemelten a kis- és középvállalkozások, valamint a feldolgozók és forgalmazók piaci munkájának segítése, kapcsolattartás az érintett terméktanácsokkal, szakmai szervezetekkel, kormányzati és nem kormányzati szereplőkkel

Oldal típusa: intézkedés
Intézkedés azonosítója: 87738


Intézkedés végrehajtásáért felelős szerv: Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt.
NGM rendelet szerinti kormányzati funkció kódja: 4
A közfeladatot előíró jogszabályi rendelkezések

a Magyar Turisztikai Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság turizmussal és vendéglátással kapcsolatos egyes feladatainak meghatározásáról

  • jogszabály típusa: Korm. rendelet;
  • jogszabály száma: 61;
  • jogszabály évszáma: 2017.;
  • bekezdés: 1;
  • szakasz: 5;
  • pont: 15. és 33.;